سرخط خبرها

شب تلخ شهرخودرو مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی| نتیجه ضعف!

  • کد خبر: ۵۱۲۹۸
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
شب تلخ شهرخودرو مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی| نتیجه ضعف!
شکست ۳‌بر ۰ به پرسپولیس؛ مزد نمایش ضعیف و نگران کننده شهر‌خودرو در ورزشگاه آزادی بود.
حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ شهر‌خودرو خوش‌شانس بود که مهاجمان پرسپولیس روز خوبی نداشتند، و‌گرنه این تیم حداقل می‌توانست تعداد گل‌های زده خود به تیم مهدی رحمتی را دو‌برابر کند. نماینده استان خراسان رضوی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در‌حالی مهمان پرسپولیس بود که عملا هیچ حرفی در برابر این تیم نداشت و در بیشتر دقایق بازی نظاره‌گر میدان‌داری آن‌ها بود. شاگردان مهدی رحمتی در این بازی از خلق حتی یک موقعیت جدی هم روی دروازه پرسپولیس ناکام بودند و اگر فقط آرمان رمضانی این‌قدر بد و بی‌دقت نبود، ۳ گل دیگر هم می‌خوردند. شهر‌خودرو بعد از یک پیروزی برابر ماشین‌سازی تبریز، شکست از پیکان و مساوی با نفت آبادان دیروز هم به پرسپولیس باخت تا از ۴ هفته نخست لیگ، فقط ۴ امتیاز کسب کند.
 
با پتانسیلی که در تیم شهر‌خودرو وجود دارد، کسی هم انتظار نداشت که این تیم بتواند در تهران از پَس پرسپولیس برآید؛ اما نمایش ناهماهنگ این تیم در خطوط سه‌گانه و حتی درون دروازه نگرانی‌ها نسبت به آینده این تیم را دو‌چندان کرده است. تیمی که با از دست‌دادن نفرات بسیار زیاد در این فصل و سپردن کادر فنی خود به دست یک مربی تازه‌کار پا در گردابی عمیق گذاشته است که گذشتن از آن حتی در حرف هم آسان نیست، چه برسد به عمل. باید دید در روز‌های آینده که لیگ سخت‌تر و جدی‌تر خواهد شد، مهدی رحمتی به‌عنوان سر‌مربی و فرهاد حمیداوی به‌عنوان مالک و مدیر‌عامل شهر‌خودرو برای به‌سامان‌رساندن اوضاع تیمشان چه خواهند کرد؟!

روز سخت رحمتی روی سکو‌های آزادی

مهدی رحمتی می‌توانست یکی از چهره‌های ویژه بازی دیروز باشد؛ اما اخراج در پایان بازی قبل به‌خاطر اعتراض به داور، او را از این بازی مهم محروم کرد تا مجبور باشد به‌جای لب خط از روی سکو‌ها تیمش را هدایت کند. اتفاقی که ناگفته پیداست به کار شهر‌خودرو نیامد و این تیم بدون سرمربی در ‌برابر تیم با‌انگیزه پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت.
 
رحمتی که روی سکو‌های سرد آزادی بی‌قرار و ناراضی نشان می‌داد، در ۱۰‌دقیقه پایانی بازی دست به عملیات انتحاری زد و با ۳ تعویض هم‌زمان، تیمش را کاملا به فاز حمله برد؛ تدبیری که نتیجه معکوس داد و باعث شد در دقایق‌۸۴ و ۸۹، ۲ بار دیگر دروازه تیمش باز شود تا او در نخستین تجربه مربیگری‌اش در برابر پرسپولیس، با خاطره‌ای تلخ استادیوم آزادی را ترک کند. رحمتی تا پیش از این دیدار ۳۳ بار در قالب ۶ تیم (فجرسپاسی، سپاهان، استقلال، مس کرمان، پیکان و شهرخودرو) در مقابل پرسپولیس به‌عنوان دروازه‌بان قرار گرفته بود که نتیجه آن ۱۱ برد برای پرسپولیس، ۹ پیروزی برای رحمتی و ۱۳ تساوی بود که دیشب دوازدهمین پیروزی سرخ‌پوشان نیز به ثبت رسید.

فراهانی، نا‌امید‌کننده ظاهر شد

یکی از بازیکنان ضعیف دیروز تیم شهر‌خودرو میلاد فراهانی بود که اگرچه روی گل‌های خورده تقصیری نداشت (هرچند می‌توانست عکس‌العمل بهتری داشته باشد)، اما ۲ اشتباه بزرگ داشت که اگر بازیکنان پرسپولیس ضربات بهتری می‌زدند، به‌شدت تنبیه می‌شد. او ۲ بار (یک‌بار در نیمه اول و یک‌بار در نیمه دوم)، خروج‌های ناموفقی داشت و دروازه خالی را به بازیکنان پرسپولیس تعارف زد! نمایش نا‌امید‌کننده او در این بازی احتمالا فرصت را بر‌ای سعید جلالی‌راد، گلر مشهدی تیم شهر‌خودرو، فراهم می‌کند.

سرلک اخراج نشد و گل زد

زننده گل سوم قرمز‌پوشان، میلا‌د سرلک، بازیکن فصل گذشته شهر‌خودرو بود. او که در ابتدای این فصل با تدبیر حمیداوی از این تیم جدا شد و به پرسپولیس پیوست، در این بازی با یک شوت زیبا گل سوم سرخ‌پوشان را به ثمر رساند. سرلک البته در نیمه اول تکل بسیار خشنی زد که شایسته کارت قرمز بود و اگر این اتفاق می‌افتاد، نه‌تن‌ها او دیگر شانس گل‌زنی به تیم سابقش و خوش‌حالی بعد از گل را نداشت، بلکه شاید سرنوشت بازی هم عوض می‌شد.

نوازی: پرسپولیس تاکتیک خاصی نداشت!

محمد نوازی می‌گوید پرسپولیس با‌وجود برنده‌شدن با ۳ گل، تاکتیک خاصی برابر شهر‌خودرو نداشته است! محمد نوازی که به‌دلیل محرومیت مهدی رحمتی در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شده بود، درباره این بازی گفت: به ۲ تیم خسته‌نباشید می‌گویم، به‌خاطر اینکه فوتبال خیلی زیبایی بازی کردند؛ به‌ویژه تیم شهرخودرو که یک فوتبال روی زمین و با‌برنامه و طبق اصول را انجام داد! او ادامه داد: متأسفانه ما در این بازی دچار بدشانسی شدیم. پرسپولیس از روی اشتباه‌های ما به گل رسید و آن‌ها نه تاکتیکی داشتند و نه عملکرد خوبی از خود نشان دادند. به‌هر‌حال این اتفاق‌ها پیش می‌آید. تیم ما یک تیم جوان است که به بازیکنانمان اعتماد داریم و ان‌شاءا... در آینده بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
 
وی در ادامه به انتقاد از وضعیت داوری پرداخت و گفت‌: من تازه عکس و فیلم‌هایی را از بازی دیدم که داور یک پنالتی مسلم برای ما نگرفت. اگر قرار باشد هر بازی داوران اشتباه کنند و حق ما را بخورند، این دیگر اسمش فوتبال نیست و بهتر است خداحافظی کنیم و تیممان را تعطیل کنیم. مربی شهرخودرو اضافه کرد: در بازی با صنعت‌نفت و پیکان نیز از داوری لطمه خوردیم. من عکس صحنه تکل سرلک را دیدم و فکر می‌کنم ۱۰۰ درصد این صحنه اخراج داشت. این موارد ما را اذیت می‌کند و امیدوارم وضعیت درست شود. هر‌چه هم صحبت می‌کنیم، اتفاقی که نباید بیفتد، رخ می‌دهد.

گل‌محمدی: این روند باید تا فینال ادامه داشته باشد

گل‌محمدی پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل شهرخودرو گفت: در بازی همه چیز را خوب کنترل کردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. بازیکنانم مزد برتری خود را خوب گرفتند و به آن‌ها خسته‌نباشید و خدا‌قوت می‌گویم. امیدوارم این روند تا فینال ادامه داشته باشد.

وی درباره ادعای نوازی مبنی بر اینکه تکل سرلک اخراج داشت، عنوان کرد: یکی از فاکتور‌هایی که باعث شد بازی امشب بازی خوبی از آب در‌بیاید، قضاوت آقای کرمانشاهی و تسلط او روی صحنه‌ها بود. من قشنگ داشتم صحنه را می‌دیدم و بازیکن ما واضح توپ را زد. هر ۲ بازیکن تکل زدند و ادعای مربی حریف درست نیست. از تیم داوری هم به‌خاطر قضاوت خوبش تشکر می‌کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->